Re: Edycja rejestru

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 22:05:24 MET

 kubaa@fredry.net log:

> Witam grupowiczów.
> [...] Czy jest taka
> możliwość by był szybszy net? Ponoć jest on automatycznie ustawiony na
> 80% wydajności. Czy to prawda? Jak moge to zrobić i co musze zmienić
> by u mnie też był szybszy net(pomojając zmianę usługodawcy:-))

Faktycznie, domyślnie jest 20% zarezerwowane dla *przepustowości* pakietów
QoS, co daje wrażenie, że jest 80% wydajności
Istnieją programy, które mogą pomóc w *optymalizacji* danego połączenia
sieciowego.
Prawdą jest też, że można samodzielnie "podziubać" w Registry ale w tym
wypadku samo "małpowanie" wpisów to nieco za mało ... no i nie wiemy nic o
parametrach Twojej sieci i rodzaju połączenia ...!
Z "szybkością neta" zatem jest tak, że możesz ją uzyskać maksymalnie (do i
z) tylko w ramach gwarantownej przepustowości (zakupiony pakiet) przez ISP
lub czasem, chwilowo wyższą, gdy admin ISP serwera ma "dobry dzień" i
nieobciążone są łącza ...!:-)

--
GL&BE