Re: mp3 - streaming i zdalne sluchanie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 15:57:58 MET

W dniu Fri, 02 Dec 2005 09:51:15 -0500, osoba określana zwykle jako
rs pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>a musze sie decydowac? nie moge robic tych rzeczy razem?

A nikt Ci nie broni :-) Tylko to dwie różne rzeczy, więc pewnie będziesz
to różnie robić.

>pytanie dotyczylo wlasnie windows, wiec odpowiedz "tez cos znajdziesz"
>jest jakby malo pomocna. <rs>

Jak się obrażasz za dobrą radę, to sobie sam szukaj (nie, nie pamiętam
czy icecast występuje w wersji dla Windows; ale jak masz takie
nastawienie, to sam sobie sprawdzaj).

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I  am Shakespeare of Borg. Prepare to be, or
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. not to be, assimilated.