Jak wywolac _po_kolei_ kilka programow z jednego bata?

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 10:52:05 MET

Mam plik *.bat ktory wywoluje trzy programy.

Wyglada to <> tak:

program1.exe /plik0 /plik1
program2.exe /plik1 /plik2
program3.exe /plik2 /plik3

Program1 tworzy z pliku plik0 plik1,
program2 przetwarza plik1 w plik2,
program3 dalej przetwarza plik2 w koncowy plik3

Gdy uruchomie kolejne linie bata "z palca"
wszystko dzieje sie poprawnie...

W czym problem?
Ano w tym, ze powstaje tylko plik 1.

Wydaje mi sie, ze wywolane z bata programy sa
uruchamiane natychmiast kazdy w osobnej kopii cmd,
tymczasem program2 powienien zostac wywolany dopiero
gdy powstanie plik1 a program3 dopiero gdy powstannie plik2
inaczej program2 i program3 nie maja czego przetwarzac...

Jesli mam racje to jak zrobic, zeby programy
byly uruchamiane dopiero gdy poprzedni zakonczy
prace (tworzenie pliku)?

Z gory dzieki za pomysly.