Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: TKok <use_address_from_post_at_foo.com>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 09:16:10 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:dmotnb$r1v$1@polsl.pl...
> Rozumiem, że ten komputer jest bez dostępu do sieci?
Komputer jest z dostepem do sieci, ale:
- to ja decyduję jaki Firewall bedzie zainstalowany i nie chcę tego od MS
- to ja decyduję kiedy nowe aktualizacje maja być zainstalowane

> Nie będziesz musiał. Dlaczego z góry zakładasz, że jesteś
> na nie. Daj im szansę przez miesiąc a potem decyduj.
Moje podejście do tych "upiększaczy": zajmują zasoby, spowalniają system i
nic mi nie dają (tylko mnie denerwują) więc po co ich uzywać. Ja sobie
poradzę bez pieska podpowiadacza, a jak wyłączam aktualizacje lub firewall
to wiem dlaczego i po co to robię.

Pozdrawiam