Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 09:13:43 MET

Użytkownik "Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał w
wiadomości news:dmota7$k2v$2@news2.ipartners.pl

> albo jak zrobic aby pamietal sort w tym okienku?
> Marx

Prawoklik na okienku "Otwórz" >> Rozmieść ikony wg >> Nazwa
(ponowne wykonanie czynności sortuje odwrotnie).
U siebie mozesz to zrobić tak i ustawienia są elegancko zapisywane i
widoczne po ponownym otwarciu okienka: otwierasz dowolny folder
(pamiętaj, żeby widok ikon był w postaci LISTY), tak jak pisałem
wcześniej prawoklik, rozmieść ikony wg, dostosowujesz widok do
takiego, jaki chcesz zachować, klikasz w folderze (cały czas tym
otwartym) Narzędzia, Opcje folderów, Widok, Zastosuj do wszystkich
folderów.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx