Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 18:40:27 MET

Dnia 12/1/2005 6:09 PM, Użytkownik Grzegorz Niemirowski napisał:

> No to sobie to wyłącz.

Jak wyłaczyć te debilne otwieranie okna eksploratora jak włożę cd albo
pendrive? Gdzieśtam w ustawianich napędu jak zmienię domyślną akcje na
"nic nie rób" to on tego nie przyjmuje i po zamknięciu okna dalej jest
to samo.
WinXP Home

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \