Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: TKok <use_address_from_post_at_foo.com>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 15:58:42 MET

"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> wrote in message
news:dmmt66$s54$1@opal.icpnet.pl...

> Jak ma Cię przekonać skoro nie podałeś argumentów przeciw oprócz gustu? Ja
> mam XP bo działa dobrze i nie potrzebuję Windows Server.

Bo tak naprawdę to jedyne co mam przeciw to własnie "gust".
Generalnie XP za dużo rzeczy automatyzuje jak dla mnie, wyskakują różne
kreatory jak włożysz płytkę, explorator jest przesłodzony (jakiś piesek
który podpowiada itp.).
A mi to wszystko jest nie potrzebne. Dla SO ma być stabilny, wydajny i tak
naprawdę jest tylko narzędziem do uruchamiania programów.

Jeśli w WinXP można te wszystkie "ulepszenia" wyłączyć i nie będą
wyskakiwały "przypomnienia" w stylu "Firewall jest wyłączony blablabla..."
to z chęcią zainstaluję ten system.