XP Pro - Mostek sieciowy LAN+WLAN

Autor: Ece <ece_at_pl.op>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 14:16:28 MET

Wczoraj zakupiłem Gigaset USB Stick 54 - ładne, nieduże, aby z komputera
  stacjonarnego udostępniało neostradę laptopowi. Do tej pory
udostępnianie odbywało się przez kable (2 sieciówki, mostek sieciowy),
teraz dodałem wifi.

Problem polega na tym, że nie mogę udostępnić neo zarówno przez kabel i
wifi. Albo LAN (ew. mostek 2xLAN), albo WLAN. Jak tworzę mostek sieciowy
WLAN+LAN (WLAN+2xLAN), laptop-komputer się nie widzą/pingują (samo
połączenie wifi jest, laptop pobiera adres z DHCP komputera
stancjonarnego, firewall'e wyłączone).

Być może to nieco nieskładne, ale w skrócie: póki skrętka i wifi są
osobno, działają prawidłowo. Przy połączeniu je w mostek wifi siada.

http://tiny.pl/xckb oraz http://www.trzepak.pl/viewtopic.php?t=3537
opisywany taki sam problem.

Będę moc wdzięczny za pomoc,
J.