Re: winxp sp2 i drukarki sieciowe

Autor: Kuba Panas <Kuba_nntp_at_lubiana.waw.pl.UsunTo>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 11:03:17 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Właśnie przed chwilą sprawdziłem, XP Prof SP2 maksymalnie
> połatany, zwykły użytkownik domenowy bez problemu może
> dodawać drukarki sieciowe (oczywiście jeżeli ma prawa do
> tych drukarek).

W W2k i chyba w XP też, zwykły użytkownik nie mógł dodać nowej drukarki
(takiej, której nie było wcześniej w systemie). Ale jak już w jakiś
sposób sterownik się pojawił (np. zainstalowano ją lokalnie na koncie
administratora), to już nie było problemu z podłączeniem jej na koncie
zwykłego użytkownika.

[gdybam] Może to być też problem z uprawnieniami do katalogu
C:\WINDOWS\system32\spool do którego kopiowane są sterowniki drukarek i
tworzone kolejki wydruków. Sterownik OKI każe potwierdzić w nich zmianę
uprawnień.

Pozdrawiam
Kuba Panas