Filtrowanie polaczen W2000 i XP...

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 07:31:26 MET

Mam w sieci minn. dwa komputery XPhome i W2000.
Chcialbym ustawic filtrowanie polaczen tak by
komputery akceptowaly wszelkie polaczenia z komputera
o podanym IP (w sieci lokalnej) oraz z zewnatrz
(przez router) i blokowaly wszelkie proby polaczenia
z komputerow z sieci lokalnej o innym niz podany IP.
Dodatkowo przydaloby sie logowanie prob tych polaczen.

Czy da sie to zrobic odpowiednio konfigurujac system
czy tez potrzebny jakis dodatkowy ogniomurek?

Przyznam, ze nie mam o tym pojecia - mozecie polecic
jakies stronki o tej tematyce? Z gory dzieki!

Zareklamuj sie - tanie KALENDARZE REKLAMOWE: