sledzenie procesu

Autor: Matt <wwwsite_at_invalid.com>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 17:42:53 MET

witam.

   czy jest jakis sensowny sposob na to zeby znalezc histore wywolania
danego procesu? chodzi o to ze mam zainstalowane COS (pewnie w
rejestrze) i to cos uruchamia periodycznie RUNDLL'a ale nie wiem jakie
biblioteki sa wowczas wywolywane. proces ten uruchamia przegladarke,
ktora z kolei laczy sie z okreslonymi lokalizacjami. ciekawe jest to,
ze przy braku dostepu do inetu nie ma tego problemu. netstat z
listingiem aplikacji odpowiedzialnych za dane polaczenia tez nic nie
daje.

prosze o pomoc w tej kwestii bo przekracza to moje umiejetnosci (i
cierpliwosc).

z gory dzieki.
matt