Gdzie w XP...

Autor: Ogryzek <VeryBigOgryzek_at_inetia.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 20:32:28 MET

W wielu przypadkach, na rozmaitych stronach web pojawia się pytanie o login
i następnie o hasło. Potem pojawia się pytanie, czy system za zapamiętać
hasło.
Gdzie w XP przechowywane są te hasła? Klient kazał windzie zapamiętać hasła
do swoich kont bankowych i teraz się boi. Znalazłem te dane i wykasowałem z
rejestru, gdzieś jednak zapamiętane są dalej, bo po wpisaniu loginu na
stonie, hasło się dalej samo pojawia.
Macie jakiś pomysł?

--
Pozdrawiam serdecznie - Ogryzek
(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")