Zniknely ikony w w2k

Autor: Elvgreen <elvgreen_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 10:43:06 MET

Witam!
Mam mały problem. Zniknęły mi ikonki w manu Start do aplikacji. Stało się to
po czyszczeniu przeze mnie folderu WinNT ze zbędnych folderów i plików. Jak
widać jeden był jednak niezbędny :)

Nie chce mi się klikać każdej aplikacji i zmieniać jej ikonki. Podejrzewam,
że to kwestia odpalenia jakiegoś procesu i wymuszenia odtworzenia sobie
ikonek.

Znalazłem w katalogu Windows ukryty plik ShellIconCache, sądziłem, że jak go
usunę to wymuszę jego odtworzenie, ale nic to nie dało.

Czy ktoś może mi pomóc?