Połaczenie - klient RDP

Autor: Soto <sotoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 20:55:37 MET

Witam !

Mam windowsa 2k server ... na nim mam dwóch użytkowników:

- administrator
- soto

jak łącze się za pomocą klienta RDP z tym windowsem i chce się zalogować na
konto administratora - działa bez problemu. Jeśli z kolei chce się zalogować na
konto soto (ktory jest zwykłym uzytkownikiem) dostaje komunikat: nie masz
dostepu do logowania sie do tej sesji ...

Gdzie mam dodać prawo użytkownikowi soto do zdalnego logowania się do systemu ?

--
sotO