wiatraczek sam sie wylacza

Autor: wmzyk <wmzyk_at_o2.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 03:01:10 MET

witam szanownych grupowiczow i prosze o pilna pomoc
mam 3 wiatraki systemowe przod, tyl + cpu
program do pomiaru speedfan
w momencie startu windows wiatraczek z tylu obudowy
podpiety na plycie msi 815ept do gniazda systemfan
sam sie zatrzymuje
problem w tym ze jest on najbardziej wydajny ze wszyskich trzech
ostatnio zmienilem grafike z gf2mx na gf4mx
zasilacz feel300W
czy mozliwe zeby jego za mala moc byla przyczyna tego problemu?

prosze o pilna pomoc bo moje 2 caly czas pracujące seagate`y sie troszke
podgotowuja
reinstalacja systemu nie wchodzi w gre dlatego nie wiem czy to problem
sprzetowy
czy softu

moj system to win2000
pozdrawiam