Re: Problem z sata na laptopie

Autor: Cezary Szachewicz <szacho_at_g.o.2.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 21:42:38 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości

> Nie da się z CD.

> Jeżeli nie ma FDD, to słusznie twierdzi...

> Zainstalować system z płyty systemowej dostarczonej razem
> z notebookiem?

e tam sie nie da, producent jakoś musiał tą płytę przygotować,
poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale przecież można zrobić
instalacje nienadzorowaną i w pliku odpowiedzi
w sekcji [data] umieścić coś takiego:

floppyless="1"
LocalSourceOnCD="1"

odpowiednio przygotowany plik winnt.sif
umieszczamy bezpośrednio na CD + txtsetup.oem
+drivery od kontrolera i powinno ruszyć :)

--
Pozdrawiam
CS