Problem z sata na laptopie

Autor: Klotz <kl_at_o2.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 20:07:13 MET

Witam,

Mam laptopa Fujitsu Siemens Amilo Pro z dyskiem SATA.
Nie moge na nim zainstalować win XP gdyż instalator twierdzi, że w
komputerze nie ma dysku (w biosie jest widoczny).
Przy uruchomieniu instalatora win XP wciskałem F6 a następnie próbowalem
wgrać sterowniki SATA z dysku producenta.
Instalator twierdzi jednak, że nie wykrył na komputerze zadnej stacji dysków
z której mógłby zainstalować sterownki (szlag może człowieka trafić!).
Przełożenie płyty CD nic nie daje, można tylko zakończyć instalację.
Laptop nie ma stacji dyskietek 1,44, ma tylko gniazdo na kartę PCMCIA.
Posiadam taką kartę ATA 16 MB i sprawdzałem jak zachowa się instalator po
jej włożeniu.
Okazało się, że widzi ją i chce na niej instalować system (lol)
Dysku jak nie widział, tak nie widzi dalej.
Co z tym g..... zrobić ??

Aha, płytka od producenta sterownikami nie jest bootowalna.