Re: Zmiana konfguracji macierzy z partycja systemowa

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 15:33:25 MET

Piotr Smerda dnia 2005-11-26 12:27:

> [...]
> USB a potem na taśmę. I nie ma znaczenia czy to jest DC czy serwer poczty
> czy serwer plików. Robię obraz systemu (i tego czego nie zbackupuję VBE
> albo ntbackupem) a resztę klasycznie - odpowiednim softem. Np. codziennie w
> nocy pełny, a w dzień co godzinę różnicowy/przyrostowy. Działa, nie ma
> problemów.
> BootIT działa tak jak trzeba, jest tani i skuteczny. Nie mam u siebie
> środowiska Enterprise żeby np Veritas BMR używać. Wystarczy mi VBE z
> odpowiednią przemyślaną konfiguracją backupów.

tak to sobie możda dziergać na paru maszynach a jak jak mam ich
kilkadziesiąt i praktycznie każda inna no to ciężko by było :)
Aktualnie w toku mam wdrożenie biblioteki taśmowej na 6TB
i jak się skończy to po ustawieniu backup-planu wreszcie będzie
spokój z lataniem po maszynach i zmienianiem tasiemek na okrągło...

--