instalacja bezoblugowa...

Autor: shocik <szocik3_at_tlen.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 17:10:59 MET

Witam.
mam taki problem - mianowicie ostatnio zacząłem się interesować
bezobsługową instalacją WinXP, na szczęście nawet mnie udało
się takową instalację spreparować, gdyż instrukcje łatwo znależć.
Jednak nie potrafię się doszukać żadnego FAQ o bezobsługowej
instalacji programów pod tym że właśnie systemem.
Chcialem sfabrykować instalkę systemu, z załączonymi programami.
Miałem kiedyś kontakt z fajnymi instalkami W2000 i NT4.0
przeznaczonymi dla TePsy, ale jak to w życiu bywa - jak coś
człowiekowi potrzebne, to akurat nie może tego znależć :/

będę ogromnie wdzięczny za jakiś link, lub pomoc wszelaką.

Pozdrawiam