Re: szukam spolszczenia interfejsu do niemieckiej wersji MS world 2000 OEm

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 16:43:53 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:dm7b6h$k85$1@opal.icpnet.pl...
> Użytkownik "och.karol" <och.karol@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości
> Na pewno w cenie i bez reklam ;-)

A to już zależy od subiektywnej opinii usera. Ja po doświadczeniach z OO w
pracy wolę M$ Works z reklamami.

> RAM teraz tani - zresztą niejeden z tej grupy dokupował RAM
> ponieważ usługa serwer na NT4 się nie odpalała bo system
> meldował, że za mało pamięci ;-P

To (NT4) juz inna bajka.

> Wiesz - nie każdego stać na wydatek, a chce być legalny.....

I bardzo dobrze, że nareszcie mozna za darmo mieć tego typu soft. Nie trzeba
nikogo okradać, żeby sobie podanie do US napisać. Zdaję sobie sprawę, że nie
każdy ma 399 zyla na M$ Office.

> W sumie to już wątek na advocacy i fut by się przydał :)

Faktycznie...
Ale atmosfera robi sie nerwowa ("ciołków" dostałem od Przemka).
:-)

--
pozdrawiam
karol