Re: szukam spolszczenia interfejsu do niemieckiej wersji MS world 2000 OEm

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 16:09:43 MET

Użytkownik "Przemek R..." <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:dm707h$snr$1@inews.gazeta.pl...

> ale nie oprogramowania pod wzgledem licencji.

A powiedz kto ma takie prawo?
Dobrze Ci radzę - poczytaj co może policja,policja/
urząd skarbowy, jakie mają uprawnienia itd - inaczej
możesz się niemile rozczarować

> przeciez pisalem proces cywilny zawsze moga wytoczyc ale JEZELI im sie uda wygrac
> jak juz odszkodowanie do wysokosci ponisionych strat.To nie ameryka.

Ależ ja też pisałem - nie interesuje mnie proces, Ameryka - tylko
kwestia, czy TY zapłacisz karę, którą nałoży na mnie sąd jeśli
stwierdzi, że naruszyłem zasady/warunki lecencji.
I generalnie, to byłoby wszystko co mam do napisania
w tym wątku.

Piciu