[XP] Jak wyłączyć ikonkę połączenie sieciowego? (normalnie nie działa)

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 15:01:38 MET

Witam,

Chodzi o tę ikonkę w kształcie 2 małych niebieskich "monitorków"
z czerwonym przekreśleniem (ikonka połaczenia karty sieciowej).
Chcę ją wyłączyć, a ona uparcie jest.

Jak na nią klikam, to wchodze we właściwosci i tam mam 2 czekboksy:

- pokaż ikonę w obszarze powiadomień podcza połączenia
- powiadom, jesli to połączenie ma ograniczoną łacznosc lub brak łącznosci.

Oba te pozycje mam WYŁĄCZONE, a mimo to ikonka z czerwonym iksem
jest wyświetlana caly czas.

Jest to konkretnie ikonka wirtualnej(?) karty sieciowej w urządzeniu
BlueTooth PAN Network Adapter (BlueTooth Donlge @ USB).

Dzięki,

latet