Re: Drukarka sieciowa W98 a WinXP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 14:26:10 MET

Użytkownik "Macio" <mbrylak@polbox.com> napisał w wiadomości
news:05112423103017@polnews.pl...
> Posiadam drukarke sieciową USB zainstalowana na komputerze z WIN98.
> Udostepniłem ją i korzystam z komputera który ma XP Pro SP2.
> Bardzo czesto a własciwie niemal zawsze przy próbie drukowania
> lub chocby wybrania z listy dostepnych drukarek tej na WIN98
> aplikacja sprawia wrażenie zawieszonej i z trudem po kilku nawet
> minutach cos drukuje. Dotyczy to zarówno Worda, Adobe Readera i
> innych aplikacji. Czasami jednak zdarza się że Klikne drukuj a w
> oddali słysze juz przyjazny szum wciaganego papieru i delikatne
> pomruki sunacej z gracja średniowiecznego żaglowca głowicy
> [...]

Spróbuj może tego:
http://www.windowsnetworking.com/kbase/WindowsTips/WindowsXP/AdminTips/Network/XPspeedupaccesstonetworkshares.html .
Oprócz tego dopisz nazwy komputerów sieciowych do pliku Lmhosts i włącz
jego obsługę w ustawieniach połączenia sieciowego. Sprawdź też, czy nie
pomoże doinstalowanie NetBEUI i uczynienie go protokołem domyślnym.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/