Re: szukam spolszczenia interfejsu do niemieckiej wersji MS world 2000 OEm

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 11:35:13 MET

Użytkownik "Przemek R..." <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:dm6omu$jhe$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości

> MS moze cie pozwac (ale bedzie to trudne bo oni maja cu udowodnic a policja do tego
> absolutnie nic nie ma

No jak to nie ma - w każdej chwili mogą przyjść
do mnie i przeprowadzić kontrolę...
Oprócz policji mogą przyjść ze 'skarbówki' ZUS-u, inspekcji
transportu drogowego i zapewne wielu innych urzędów...

> - nie ma uprawnien) na drodze cywilnej i zmusic do zakupu wyzszej wersji.

OK - to zróbmy tak - ja sobie w firmie zrobię tak, jak
napisałem wcześniej - w razie W będziesz moim adwokatem
w sądzie, ale jak przegramy sprawę to zapłacisz Ty.
Pasuje Ci taki układ?

Piciu