LDAP + M$ Outlook adderess book

Autor: Ozz <basiltherat_at_p.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 12:50:14 MET

Witam

Pytanie jak w temacie - chcę tak skonfigurować M$ Outlooka 2003, aby
korzystając z książki adresowej Outlooka /nie systemowej!/, mógłbym
jednocześnie dodać LDAP, do pobierania adresów email z AD w domenie.
To oczywiście działa, ale dopiero po skonfigurowaniu wg
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;238007#XSLTH3132121122120121120120
- Downlevel Client Considerations with the Address Book
czyli wpisaniu pełnej nazwy kontrolera domeny, uzupełnieniu nazwy
wyszukiwania, portu 389 i konta użytkownika wraz z hasłem (!).
Nie interesuje mnie jednak każdorazowa zmiana hasła przy zmienia hasła
domenowego. Interesuje mnie konfiguracja dożywotnia.
Jeśli ktoś już to ćwiczył to proszę o info.

Ozz