Re: szukam spolszczenia interfejsu do niemieckiej wersji MS world 2000 OEm

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 23:22:21 MET

Użytkownik "Przemek R..."
<przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dlsb8n$jtg$1@inews.gazeta.pl...
> wlasnie odkrylem ze posiadam oryginalna plytke z MS word 2000 tyle ze w
> wersji niemieckiej :-(
> Czy jest jakis patc, ktorym moge go "spolszczyc" ?
> Pozdrawiam
> P.

Jak "spolszczyłem" całego Office'a 2003?
Z folderów polskiego Office'a z folderu Program Files przeniosłem wszystkie
foldery 1045 wraz z zawartością do analogicznych lokalizacji w agnielskim
Office. Po uruchomieniu Office'a zapytał mnie z jakiego języka ma korzystać
i po sprawie.
Nie wiem czy zadziała tow M$Office 2000, ale popróbować można (nie boli i
nie szkodzi, bo nic nie nadpisujesz).
Większość fachowców twierdzi jednak, że takie działanie to również łamanie
licencji (i trudno się z tym nie zgodzić).

--
pozdrawiam
karol