Re: jak ugryzc blondynke? :-)

Autor: Tomek Domek <no_at_spam.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 22:16:23 MET

Zatrzymać serwer bazy przed backupem? Zrobić snapshot zamiast kopiować
po plikach? Przeczytać dokumentację Firebirda na temat kopii
bezpieczeństwa? :P

dzieki za odpowiedz

smieje sie z blondynki ale sam tez informatykiem nie jestem i obawiam sie,
ze przez dokumentacje Firebirda bym sie nie przebil nawet przy najlepszych
checiach :-) da sie jakos BEZPIECZNIE zatrzymac serwer jakims skryptem i
potem go wznowic? nie bede tez nawet udawal ze wiem co to snapshot i jak go
wykonac

umowmy sie moze tak, ze pytania byly zadane przez blondynke i poprosze
jeszcze raz odpowiedz :-) chodzi mi o mozliwie najprostsze rozwiazanie, tak
zeby tego nie "przekombinowac"

tomek