Re: XP Nie widzi drugiego dysku.

Autor: SQ9HHL <kdoniczka_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 18:01:33 MET

> Na kanale secondary jest to samo?

Witam. Kilka dni nie pisałem. W tym czasie przerobiłem wszelkie konfiguracje
sprzętowe. Dysk 40GB zostawiłem na primary master. Nagrywajkę i drugi dysk
sprawdzałem we wszystkich konfiguracjach. Doszedłem do wniosku, że mój komp
nie będzie działał z dwoma dyskami i tyle. Zmieniłem taśmy bo myślałem że to
ich wina. Niestety to nie pomogło. Wywaliłem kieszeń i podpiąłem dysk
bezpośrednio pod taśmę. To samo. Dysk w biosie jest wykrywany, w dosie
działa w windowsie nie. Myślę, że w tym momencie to chyba będę musiał się
przenieść na pl.comp.pecet, bo sądze, że nie jest to już wina systemu tylko
hardwarowy. Niemniej jednak chciałbym podziękować wszystkim którzy starali
mi się w jakiś sposób pomóc. No chyba, że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły.
Pozdrawiam
Krzysztof.