problem z menu

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 20:43:33 MET

Witam
Ostatnio przeinstalowałem system i pojawiły się dwa problemy. Pierwszy jest
taki, że chciałęm zmienić odnośnik do Start/Moja muzyka. Zmieniłem adresy w
rejestrze do Moje programy i Moje obrazy i wszystko jest OK, a skrót Moja
muzyka zniknął z menu. Mam ustawione "pokazuj jako menu" ale go tam nie ma.
Za to klucz w rejestrze
HKEY_USERS\S-1-5-21-2052111302-1757981266-725345543-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell
Folders mimo że wpisuję adres do katalogu za każdym razem ustawia się na
pusty. Nie wiem jak sobie z tym poradzić.
Drugi problem jest taki że nie mogę odtwarzać dźwięku przestrzennego z płyt
DVD. Grają tylko przednie głośniki. Sterownik AC3 jest zainstalowany ale nic
to nie dało.

HELP!!!

--
Zbychu