Re: PENDRIVE - niezidentyfikowane urządzenie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 11:18:52 MET

W dniu Tue, 22 Nov 2005 10:51:17 +0100, osoba określana zwykle jako
Artur Grdeń pozwoliła sobie popełnić co następuje:
[...]
>W Twoim przypadku jest to chyba nieumiejętność czytania ze zrozumiemiem.
>Może pokaż palcem, gdzie padło: "Windows XP Home nie może włożyć
>pendrive'a do portu USB"?

Wróć do swojej podstawówki i zażądaj zwrotu pieniędzy, bo nie rozumiesz
prostych zdań w języku polskim.
"Wkładając pendrive'a Windows rozpoznaje" oznacza "Windows wkłada i w
tym czasie/w ten sposób rozpoznaje".

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Ja  jestem  człowiek zajęty, piję to, co mam
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' pod ręką.(Saddie)