Re: [PYT] Konto uzytkownika dla potrzeb internetu.

Autor: Zebbik <zebik_at_op.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 22:21:32 MET

> Da się, ale będzie to wymagało olbrzymiego nakładu pracy.

ehh. To chyba sobie w takim razie daruje.

> ... zawsze możesz jednak napisać własny program
> odpalany z autostartu, który otworzy połączenie RAS i
> zamknie je gdy otrzyma komunikat WM_ENDSESSION

Wiem ze mozna, ale nigdy nie potrzebowalem tego. Czy to jest dosyc
skomplikowane, czy uda sie to zrobic nawet takiem szarakowi jak ja?
Acha bo w sumie to jeszcze zapomnialem o jednej rzeczy ...
Jesli mam polaczenie Neo+ tez moge automatycznie polaczyc komputer z
internetem?

Dzieki wielkie :)

--
Pozdrawiam!