pytanie o odtworzenie obrazu partycji

Autor: dobrov0 <dobrov0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 10:57:11 MET

Witam
Mam takie małe pytanko dot. odtwarzania systemu z obrazu partycji zapisanego
ghostem symanteca.

Najpierw opis sytuacji:
Na pierwszej partycji mam awaryjnie W98, które ulatwia sciągnięcie danych po
ew. padnięciu XP.
XP mam na drugiej partycji.
Na dzieńdobry wskakuje menu wyboru systemu.

Partycję z XP (drugą) zapisałem sobie do pliku z obrazem.
Pytanie:
Zakładając, że całkiem padnie mi dysk albo oba systemy, to jak zrobić, by
tego XP
dało się odtworzyć na pierwszej lub drugiej partycji tak by to chodziło mimo
braku
tego drugiego W98?

Dodam, że nie używam żadnych "trzecich" bootmanagerów itp.