Re: jaki program do przywracania ustawienia ikon na pulpicie?

Autor: Pollux <tralala_at_bumcykcyk.com>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 01:32:35 MET

Użytkownik "Grisza" <griszamen@BEZSPAMU.poczta.onet.pl.invalid
> napisał w wiadomości news:dlqhil$nic$1@news.onet.pl...
> Witam, potrzebuje programu ktory spowrotem poustawia ikonki na pulpicie
> po np. zmianie rozdzielczosci.
> Mozliwie najkrotszy i najprostrzy.

Może najproszczszy :( to to jest, ale spowrotę :(
poustawia ikonki jeden malutki pliczek
Layout.dll skopiowany do \windows\system
oraz Layout.reg. Scalamy reg'a i mamy
od razu dodatkową opcję w menu kontekstowym
klikając prawym klawiszem na kosz, mój computer,
albo inny systemowy folder na pulpicie i w zależności
od potrzeby zachowujemy układ lub go przywracamy

maleństwa te pochądzą z winnt, działa to we wszystkich
wersjach windows - nie testowałem pod win3.11 :)))

--
Pollux