Re: Windows XP PRO - HIIBERNACJA

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 20:57:58 MET

Użytkownik " barat" <barat1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dln5ls$2le$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Posiadam laptopa HP nx8220 z zainstalowanym windowsem XP
> Professional z SP2. Chciałem właczyć hibernację nie ma takiej
> zakładki w "opcjach zasilania" Co ciekawsze opcja hibernacji
> dostepna (i włączona) jest jescze przy ekranie logowania(wybor
> uzytkownika) oraz zaraz po zalogowaniu sie na konto. Znika po
> kilku sekundach. Wyglada to tak jakby usluga HIBERNACJA była
> wyłanczana. Probowalem juz reinstalowac sterowniki oraz wylaczac
> rozmaite procesy niestety bezskutecznie.
>
> Ma ktos moze jakies pomysły jak sprawic zeby zakładka hibernacja
> [...]

Może masz jakieś nietypowe sterowniki kontrolera dysków zainstalowane.
Poza tym niektórzy producenci markowego złomu dodawali własne mechanizmy
przechodzenia w stan hibernacji, plik był zapisywany na osobnej ukrytej
specjalnej partycji. Sprawdź, czy masz wszystko wgrane tak jak po
wyjściu z fabryki.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/