Jak to przestawić chyba w explorerze

Autor: salvinia <salvinia_at_op.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 10:23:12 MET

Mam dwa pytania - może ktoś wie ja to ustawić:
System :XP pro +SP2

1. Kiedy otworze jakąś stronkę i zapisze na dysk eksplorerem w
   taki sposób jak:
     menu -> plik ->zapisz jako -> strona sieci web, kompletna
   to na dysku zapisze mi stronkę i katalog do tej stronki
   (katalog z dodatkowymi pliczkami - jpg itp..)
   Problem leży w tym że jak chcę usunąć ten ściągnięty pliczek
    ...html od tej ściągniętej stronki to usuwa mi automatycznie
   i plik html i ten katalog do niego. Czy można jakoś ustawić
   żeby przy usuwaniu tego pliku .html nie usuwało tego katalogu
   a tylko sam plik html.
   ps. pod firefox'em nie ma tego problemu.

2. Czy można jakoś ustawić aby Internet explorer nie pokazywał
   dodatkowych informacji przy otwieraniu stronek np.
   Tzn. kiedy wyłączyłem częściowo Activex w explorerze to
   co jakiś czas przy otwieraniu stronek wyskakuje u góry
   denerwujący pasek ze stronka może chodzić niepoprawnie itp.
   Irytuje to strasznie. Czy można ten pasek informacyjny
   wyłączyć?