XP Nie widzi drugiego dysku.

Autor: SQ9HHL <kdoniczka_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 23:19:19 MET

Witam serdecznie. Mam problem i nie mogę sobie już z nim poradzić więc
zwracam sie do Was z prośbą. Otóż sprawa ma się tak. Dysk primary master
podzielony na dwie partycje. 1 systemowa(NTFS) 2 na smieci(FAT32). Ten układ
działa. Podpinam pod primary slave dysk (nie ważne jaki bo sprawdzałem z
wieloma) odpalam biosa, wykrywam jest ok widzi dwa. Uruchamiam system i
dysku nie ma. Nie ma go w menedżerze urządzeń, nie ma go z zarządzaniu
komputerem, nie ma go w "moim komputerze". Po prostu nigdzie go nie ma.
Resetuje kompa, odpalam z dyskietki systemowej i widać oba dyski i wszystkie
partycje na nich. Może mnie ktoś powiedzieć o co chodzi ? 1 dysk to WD 40GB.
Drugi który próbuje zmusić do pracy to obecnie fujitsu 6,4GB jedna partycja
FAT32, ale to chyba nie ma znaczenia. Już nie wiem czego się chwycić.

Pozdrawiam
Krzysztof