Win2k - kabel sieciowy odlaczony, co jest ?

Autor: Hatson <synthman_at_go2.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 09:25:30 MET

Witam.
Problem pojawial sie juz jakis czas temu ale teraz juz mi szedl za bardzo na
nerwy.
Gdy wylacze komputer i wlacze go ponownie, wyskakuje mi komunikat o
odlaczonym kablu sieciowym. Przekladanie go do innych portow w switchu,
reinstalka sterownikow od karty itd nic nie daje. Probowalem tez wlaczyc
reczne ustawianie przerwan ale i to nie pomoglo. Wylaczanie wszelkich
antyvirow, firewall`i tez nic nie daje.
Pomaga jedynie przelozenie karty do innego slotu. Wtedy wszystko jest ok do
czasu ponownego wylaczenia kompa. Nie jestem calkiem zielony ale w tym
wypadku nie potrafie sobie poradzic.

Win2k + SP4

pozdrawiam
Pawel