Re: czy mozna zmienic logowanie (eventlog) na inny jezyk (np. ang)?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 00:15:10 MET

Tomasz Chmielewski <tch@nospam.syneticon.net> napisał(a):
> cos mi sie wydaje, ze w komunikacie tamtego bledu nie ma zadnego EventID
> :(

Przecież każdy wpis w dzienniku zdarzeń ma ID. Widzisz te numerki na liście
zdarzeń. Jak otworzysz dany wpis to numerek jest w drugiej kolumnie, w
trzecim wierszu. W polskim Windowsie tam jest napisane Identyfikator
zdarzenia, w angielskim to jest właśnie Event ID. Nie wiem jak jest w
niemieckim ale na pewno znajdziesz.
1

--
Grzegorz Niemirowski