Re: Dyski w systemie ze skryptu

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 14:04:50 MET

Radosław Sokół, dnia czw 17 lis 2005:

> http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/fileio/fs/getdrivetype.asp

Ze skryptu się nie da?

> w pętelce od A do Z, a przy wyniku pozytywnym:

No ale nie przy dowolnym pozytywnym, musi być określony zestaw - ACEY -
każdy inny - nie.

> http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dllproc/base/createprocess.asp

> albo po prostu zwrot kodu zakończenia procesu i potem na
> podstawie 'errorlevel' z pliku .cmd uruchomienie programu
> lub nie.

No z wykonaniem to nie mam problemu, problem mam jak wykryć dyski w
systemie. Ew. można by próbować kolejno

  cd a:
  cd b:
  cd ...
  cd z:

Sprawdzać errorlevel i dla każdego dysku dodawać do zmiennej (jeżeli
dysk jest) odpowiednio 1 2 4 8 16... Po czym dla jednego zbioru tylko
jedna suma będzie odpowiednia...

Jak coś wymodzę to wkleję, nie mam cmd.exe pod ręką. ;)