Instalacja XP na usb-storage

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 13:37:26 MET

Czy jest możliwa taka operacja?
Chcę mieć czystą instalację (w jakichśtam celach - nieistotne) osobną w
stosunku do tego co mam standardowo w komputerze). Niestety, jest to
notebook, więc gmeranie i wymiana dysków nie za bardzo wchodzi w grę.
Partycjonowanie też.
Dlatego zastanawiam się czy nie dałoby się zainstalować na dysku
podpiętym przez USB. BIOS twierdzi, że potrafi się z czegoś takiego
zbootować. Pytanie tylko co Windows na to.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Sex  to  nie  wszystko,  jest jeszcze piwsko
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' (napis nad barem w Bazie Ludzi z Mgły w  We-