Re: NT +hdd200GB

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 12:25:53 MET

Radosław Sokół naciapał:

> Na takim sprzęcie raczej nie stawia się już NT ;)
>
> Nigdy nie próbowałem, ale byłbym sceptyczny: z obsługą 48-bit
> LBA są problemy nawet w Windows 2000 i XP, więc w NT4 może
> w ogóle nie działać.

Ale ja znalazłem oryginalnego NT w firmie i chciałem postawic serwer
plików i Hamsterka.

Podpowiem Ci, że da się założyć partycje, pod warunkiem że ostatnia
"zacznie się" przed 128 GB... a i tak gdy dojdzie do zapisywania pow.
128 GB system wywali się z blee obrazkiem. Po resecie nie bedziesz miał
poprawnej tablicy partycji i kicha na całego:-)

Jestem zły, bo nie mam wolnej licencji w firmie, a o zakupie nowej mogę
pomarzyć - o razu dodam, że Hamster nie działa pod Linux`em więc proszę
oszczędzić mi podpowiedzi tego typu:-)

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer