DNS w SBS2K

Autor: Wojtek <a_at_a.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 23:43:43 MET

Witam,

Mam serwer WWW na NAT-em, chciałbym żeby komputery wewnątrz LAN widziały
serwer pod prywatnym numerem IP, a komputery w sieci widziały go pod
publicznym numerem IP.

Problem jest z komputerami wewnątrz LAN. Dodałem strefę wyszukiwania do
przodu ""***.edu.pl" i dodałem host www z prywatnym numerem IP, komputery
jednak dalej poszukują serwera w Internecie. W czym jest problem ?

P.S. Informacja o dowolnej innej (nieistniejącej) domenie (np.
"dobra.strona") udostępniana jest natychmiast. Skasowane strefy są dalej
widoczne. Rozumiem że albo przeglądarki albo serwer cache'uje swoje wpisy.
Jak te wpisy odświeżyć ?

wd.