Jak zrobić z miejsca sieciowego napęd dyskowy ?

Autor: EMPI <empi_at_pro.onet.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 22:52:33 MET

Witam !

Windows XP Pro SP2.

Dodałem sobie miejsce sieciowe, czyli folder z komputera gdzieś tam w
internecie. Niestety aplikacja, z której korzystam przy wyborze źródła
danych ma formatkę wyborem literki dysku i potem katalogu. W takim
układzie nie mogę nijak wybrać tego folderu (miejsca sieciowego).

Przy próbie zamapowania dysku nie da się wskazać jako folder tego
"miejsca sieciowego" (przycisk OK robi się nieaktywny). Czy da się to
jakoś obejść ?
A może jest jakieś dojście do tego "tworu" jakim jest "miejsca sieciowe"
przez dysk C: ? (tak jak do Pulpitu mogę dojść przez c:\Documments and
settings\mojprofil\Pulpit)

Dodam, że przez Exploratora Windows mogę spokojnie przegladać zasoby
tego folderu-miejsca sieciowego... problem tylko z aplikacją ...

EMPI
http://www.empimusic.z.pl