Re: Atrybut tylko do odczytu

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 20:48:16 MET

Dnia 2005-11-16, *Jacek* napisał(a):

> Witam, może mi ktoś podpowiedzieć, czy w systemie Win XP Pro, w katalogu
> C:\Windows\system32 (lub innych systemowych) wszystkie pliki mają odznaczony
> atrybut "tylko do odczytu"? Niechcący odznaczyłem to właśnie i nie wiem jak to
> odwrócić.

Nie przejmuj się tym aż tak :) Jeżeli *odznaczyłeś* atrybut tylko do
odczytu nic wielkiego sie nie stanie [*]. Gorzej gdybyś zrobił odwrotnie.
W %windir%\system32 i "niżej" nie ma zbyt wielu plików do których coś jest
zapisywane ale jednak jakieś tam są (logi, pliki ini itp) i pewnie było by
lepiej gdyby nie miały atrybutu +r.

[*] - no, może z wyjątkiem "sławnych" autoexec.nt, config.nt i HOST. Te
akurat niech sobie będą tylko do odczytu. Na co sprytniejsze szkodniki
niewiele pomoże ale zawsze coś...

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*