Re: Skąd pobrać dekoder audio do filmow dvd dla Win XP?

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 17:49:33 MET

Pandy wrote:

> darmowy ffdshow na np www.free-codecs.com - jak wlaczysz w nim obsluge
> MPEG-2 o bedzie ladnie chodzilo, dekoduje tez dzwiek AC3 i potrafi ladnie na
> sluchawkach zrobic pelnego HRTF. Ogolnie wyrzuc cala reszta badziewia w
> stylu powerdvd, windows media player i takie tam

Tam jest taki mały napis, że obsługa DVD jest mocno testowa. =)
U mnie jest taki objaw, że źle skaluje film na pełny ekran. Proporcje
obrazu są totalnie skopane jeśli chce się obejrzeć film za pośrednictwem
tego kodeka. Cała reszta funkcji jest w idealnym porządku. Używam ffdshow
od bardzo dawna i bardzo go sobie chwalę. Jeszcze nie było konieczności
instalowania dodatkowych kodeków aby obejrzeć jakiś film ściągnięty z
sieci.

Poszukaj też "free dvd codec". Lub załatw sobie Power DVD. Najlepszy
program do oglądania filmów DVD. Ja swoją kopię dostałem przy zakupie
nagrywarki. Jeśli nie dostałeś żadnego playera do swojego napędu to przejdź
się do jakiegoś małego sklepiku komputerowego i zapytaj czy nie dało by się
u nich kupić albo przegrać płyki z Power DVD lub innym playerem.
Najczęściej za grosze można to załatwić. Z wiadomych powodów odpadają
wielkie sklepy w centrum miasta. =)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *