Re: Konfiguracja serwerow

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 11:56:28 MET

Leon wrote:
> Tak, tylko problem wtym, zeby na 1 maszynie dzialal tylko SQL. Jest to
> bardzo duza baza i chcialbym zagwarantowac jej jak najwieksza
> wydajnosc.
No to stawiasz maszynę dla tego SQLa i po krzyku. Tak wiem że to jest nie
legalne, ale nie zainstalowanie na SBSie wszystkiego co MS "dał" też jest
nielegalne więc co za różnica ;-)
Kupcie mocniejszą maszynę albo dozbrójcie tą. Zainstalujcie to co musicie
aby być legalnym i powyłączajcie to co nie musi działać. DC z nie wielką
ilością użytkowników nie zabije SQLa.

JM