Re: NT 4.0 PL

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 16:15:38 MET

<radekp@alpha.net.pl> wrote in message
news:68tjn1hmiaa3148009udc1hucem9i8lkml@4ax.com...
Mam zamiar postawić na kompie NT4.0 PL

Czy powyższa kolejność po instalacji systemu jest OK?

1) SP6.0a
ps. tutaj mam pytania -- w zestawie do instalacji z dysku lub sieci jest
plik

Wez ten wiekszy plik, bedziesz kladl SP6a pare razy :]

SP6SYMI.EXE (56M) -- cóż to jest?

Olej to... :) (symbole dla debuggera)

2) POLQ299444i.exe -- zestaw poprawek dla 6.0a z dnia 2001-07-31

Polozysz na koncu :)

3) znalazłem również jakiś nowy patch z 2004 roku -- KB835732

to polozysz na samym samiuskim koncu ;)

potem sterowniki

zle

Poloz SP6a, potem zainstaluj sterowniki i skonfiguruj system, pamietaj by
wlaczyc DMA dla dysku (normalnie windows uzywa PIO) (sluzy do tego albo
programik MS albo reczny wpis w rejestrze)
Jak juz bedziesz mial wszystko zainstaluj raz jeszcze SP6a a potem pozostale
patche...
Za kazdym razem kiedy bedziesz cos robil w kompie powaznego (nowe drivery
itp) musisz polozyc od nowa SP6a i wszystkie postfixy i patche

Czy jakieś inne patche jeszcze są zalecane?

Nie wiem... tak naprawde wystarcza SP6a i ewentualnie postfix rollup czyli
Q299444i.exe