Re: jak przywrócić .... w win2000 + sp4

Autor: slawek75 <slawek75_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 14:37:23 MET

Wojtek <nick0000@gazeta.pl> napisał(a):

> Prawoklik na pasku zadań, właściwości, start menu, dostosuj,
> zaawansowane.
>
> Wojtek

dzięki za dobre chęci, ale właśnie nie o to mi chodziło,
powinienem chyba o tym napisać w poprzednim poście.
chodzi mi o zmianę tego w win2000 z sp4. kliknięcie właściwości
w pasku powoduje zawieszenie kompa.
(przy okazji, może ktoś wie czy można coś z tym zrobić??
w "czystym" systemie jest ok, po zainstalowaniu sp komp się wiesza.)
chodzi mi o to, że wywoływało się jakieś polecenie, w którym
można to ustawiać, tj. widoczność na przykład panelu sterowania, uruchom itd.
pozdr.
Sławek