Problem z kontrolerem domeny

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 10:13:25 MET

Witam
Robiłem dziś podmianę maszyn - kontrolerów domeny.
Najpierw tak jak należy usunąłem stary kontroler domeny za pomocą dcpromo.
Potem podpiąłem do sieci maszynę, która miała go zastąpić.
Zmieniłem odpowiednio nazwę,IP i uruchomiłem dcpromo.
Wszystko się ładnie zreplikowało, zaczekałem do końca replikacji danych AD,
wykonałem restart i ... zima.
Serwer się uruchomił, mam do wyboru domeny do których moge się logować ale
niestety nie przyjmuje mi żadnych kont czy haseł.
Żeby było ciekawiej nie działa wymuszenie replikacji z poziomu Active
Directory Sites and Services - wywala się z komunikatem :
The following error occured during the attempt to contact the domain
controllers:
The security context could not be established due to a failure in the
requested quality of service (e.g. mutual authentication or delegation).

I nie mam pomysłu jak i co teraz zrobić :)
Chyba będzie reinstall i jeszcze jedna próba dodania do domeny...
Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać?

--
Pozdrawiam
Piotrek