Zablokowana stacja, otoczenie sieciowe

Autor: _at_u s u n .tlen.pl <_at_u>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 09:36:44 MET

Witam

Przeguglałem, przejrzałem grupę i nie trafiłem na nic pasującego do
mojego problemu.

Po zablokowaniu stacji roboczej (np. przez win+L) nie można przeglądać
jej udostępnionych zasobów. Czy jest jakiś sposób na ominięcie tego ?

Żeby nie było, nie chcę się włamywać :) Mam pod opieką kilka maszyn
(sieć bez domeny) i użytkownicy są zobligowani do blokowania swoich
komputerów przy opuszczaniu stanowiska pracy. Na każym jest udostępniony
jeden folder, który musi być ciągle dostępny i na tym polega mój problem.